Veelgestelde vragen
Categorieën
Staat je vraag er niet tussen?
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
Reserveren
Welke extra kosten betaal ik bij het reserveren van een bungalow?
In de tarieven zijn onze administratie- en schoonmaakkosten al meegenomen. Bijkomende, verplichte kosten voor bedlinnen (p.p), gebruikersheffing (per verblijf), gemeentelijke heffingen (p.p.p.n.) en borg worden hier tijdens het boeken bij opgeteld. Let op! brengt u een huisdier mee? dan brengen wij hier ook kosten voor in rekening. Overig bij te boeken artikelen of services zijn optioneel en zo ook de kosten.
Moeten we een borg betalen voor verblijven in een bungalow?
Ja, wij vragen om een borg. Als na je vertrek alles in orde is wordt de borg weer op jouw rekening teruggestort.
Is het huren van bedlinnen verplicht?
Ja dat is inderdaad verplicht bij het boeken van je verblijf in één van onze bungalows. Al het bedlinnen wordt grondig gereinigd, verpakt en voor je klaargelegd in de bungalow voordat je aankomt. De kosten voor bedlinnen zijn per persoon en worden tijdens het boeken opgeteld bij de huursom.
Kan ik extra kindermeubilair huren?
Uiteraard! Tijdens het online reserveren kan dit bij ‘Artikelen’ worden aangegeven. De kosten voor het huren van een campingbedje zijn € 5,00 per verblijf. De kosten voor het huren van een kinderstoel zijn € 2,50 per verblijf. Natuurlijk kan dit bij het telefonisch reserveren ook worden bijgeboekt.
Waarom moet ik bij het invullen van het boekingsformulier mijn medegasten invullen?
We zijn bij wet verplicht om een register bij te houden van de gasten op het park. Zo ook van de mogelijke logés die je ten tijde van je verblijf op ons park ontvangt. We vragen je dit dus altijd aan ons door te geven. De eis voor het bijhouden van een nachtregister staat in het Wetboek van Strafrecht. Ook de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) van de gemeente eist een nachtregister.
Kan ik een bungalow reserveren naar voorkeur?
Dat is mogelijk. Reserveer in dat geval telefonisch zodat we je direct kunnen vertellen of het gewenste nummer ook daadwerkelijk beschikbaar is. Per mail of middels het contactformulier kun je tevens deze wens kenbaar maken. Let wel, voor een voorkeursboeking brengen we een toeslag van € 10,00 in rekening.
Kan ik meerdere bungalows tegelijk reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om via de website meerdere bungalows tegelijkertijd te reserveren. Dit is wel mogelijk bij het telefonisch reserveren. Neem hiervoor contact op met ons boekingskantoor op +31 (0)6 – 302 217 33. Let op, voor groepsboekingen, vanaf 3 bungalows of meer, werken we met een extra borg.
Kan er afgeweken worden van de standaard huurperiodes?
In sommige gevallen is het mogelijk om van de standaard huurperiodes (weekend, midweek, week) af te wijken. We vragen je hierover telefonisch of per mail contact op te nemen of middels het contactformulier deze wens kenbaar maken. We kijken dan direct naar de mogelijkheden.
Kan ik als lid van Vereniging “De Eendracht” via de website boeken?
Dat kan zeker. Tijdens het online reserveren kun je aanvinken dat je lid bent. We controleren dit natuurlijk wel. We controleren je ingevulde gegevens na het afronden van de reserveringsaanvraag. Wanneer je hebt aangegeven lid te zijn van de vereniging zal de ledenkorting worden verwerkt en is deze terug te vinden op de definitieve reserveringsbevestiging. Let op! de ledenkorting is dus nog niet zichtbaar tijdens het online reserveren.
Categorieën
Veelgestelde vragen
Reserveren
Welke extra kosten betaal ik bij het reserveren van een bungalow?
In de tarieven zijn onze administratie- en schoonmaakkosten al meegenomen. Bijkomende, verplichte kosten voor bedlinnen (p.p), gebruikersheffing (per verblijf), gemeentelijke heffingen (p.p.p.n.) en borg worden hier tijdens het boeken bij opgeteld. Let op! brengt u een huisdier mee? dan brengen wij hier ook kosten voor in rekening. Overig bij te boeken artikelen of services zijn optioneel en zo ook de kosten.
Moeten we een borg betalen voor verblijven in een bungalow?
Ja, wij vragen om een borg. Als na je vertrek alles in orde is wordt de borg weer op jouw rekening teruggestort.
Is het huren van bedlinnen verplicht?
Ja dat is inderdaad verplicht bij het boeken van je verblijf in één van onze bungalows. Al het bedlinnen wordt grondig gereinigd, verpakt en voor je klaargelegd in de bungalow voordat je aankomt. De kosten voor bedlinnen zijn per persoon en worden tijdens het boeken opgeteld bij de huursom.
Kan ik extra kindermeubilair huren?
Uiteraard! Tijdens het online reserveren kan dit bij ‘Artikelen’ worden aangegeven. De kosten voor het huren van een campingbedje zijn € 5,00 per verblijf. De kosten voor het huren van een kinderstoel zijn € 2,50 per verblijf. Natuurlijk kan dit bij het telefonisch reserveren ook worden bijgeboekt.
Waarom moet ik bij het invullen van het boekingsformulier mijn medegasten invullen?
We zijn bij wet verplicht om een register bij te houden van de gasten op het park. Zo ook van de mogelijke logés die je ten tijde van je verblijf op ons park ontvangt. We vragen je dit dus altijd aan ons door te geven. De eis voor het bijhouden van een nachtregister staat in het Wetboek van Strafrecht. Ook de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) van de gemeente eist een nachtregister.
Kan ik een bungalow reserveren naar voorkeur?
Dat is mogelijk. Reserveer in dat geval telefonisch zodat we je direct kunnen vertellen of het gewenste nummer ook daadwerkelijk beschikbaar is. Per mail of middels het contactformulier kun je tevens deze wens kenbaar maken. Let wel, voor een voorkeursboeking brengen we een toeslag van € 10,00 in rekening.
Kan ik meerdere bungalows tegelijk reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om via de website meerdere bungalows tegelijkertijd te reserveren. Dit is wel mogelijk bij het telefonisch reserveren. Neem hiervoor contact op met ons boekingskantoor op +31 (0)6 – 302 217 33. Let op, voor groepsboekingen, vanaf 3 bungalows of meer, werken we met een extra borg.
Kan er afgeweken worden van de standaard huurperiodes?
In sommige gevallen is het mogelijk om van de standaard huurperiodes (weekend, midweek, week) af te wijken. We vragen je hierover telefonisch of per mail contact op te nemen of middels het contactformulier deze wens kenbaar maken. We kijken dan direct naar de mogelijkheden.
Kan ik als lid van Vereniging “De Eendracht” via de website boeken?
Dat kan zeker. Tijdens het online reserveren kun je aanvinken dat je lid bent. We controleren dit natuurlijk wel. We controleren je ingevulde gegevens na het afronden van de reserveringsaanvraag. Wanneer je hebt aangegeven lid te zijn van de vereniging zal de ledenkorting worden verwerkt en is deze terug te vinden op de definitieve reserveringsbevestiging. Let op! de ledenkorting is dus nog niet zichtbaar tijdens het online reserveren.
Staat je vraag er niet tussen?
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.