Veelgestelde vragen
Categorieën
Staat je vraag er niet tussen?
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
Coronavirus (COVID-19)
Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ja, Bospark De Eendracht is open. We begrijpen dat u met een gerust gevoel op vakantie wilt. Daar doen wij ons uiterste best voor. Uw vakantie kan nog steeds doorgaan. Voor een verblijf op ons park gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die u thuis opvolgt. Daarnaast nemen wij een aantal extra maatregelen.
Welke maatregelen nemen jullie als park om verspreiding te voorkomen?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Onze in- en uitcheck procedures zijn daarom aangepast.
Als kleinschalig park hechten we veel waarde aan persoonlijk contact met onze gasten. Alleen in deze periode doen we het iets anders voorheen. Uw welzijn en die van onze medewerkers staan voorop. Onze receptie is daarom tot nader order gesloten. Voor uw aankomst op ons park ontvangt u een email met alle benodigde praktische informatie. Dit om het incheckmoment zo kort en contactloos mogelijk te maken. Op het park wordt u op de parkeerplaats ontvangen. Wij houden hierbij de gepaste afstand van 1,5 meter aan. Onze parkbeheerder geeft u verdere instructies.
Onze receptie mag alleen worden geopend door onze parkbeheerder voor het uitvoeren van een pinbetaling. Op dat moment mogen niet meer dan twee gasten tegelijk de receptie betreden. Wij hebben ervoor gekozen om enkel nog pinbetalingen aan te nemen. Daarnaast vragen we gasten om zoveel mogelijk openstaande rekeningen vooraf, via overschrijving te betalen. En versturen we waar mogelijk betaalverzoeken om zo het contact tijdens het pinnen te kunnen vermijden.
Bij het uitchecken kunt u gebruik maken van brievenbus naast de ingang van de receptie voor het deponeren van uw bungalowsleutel. Al onze bungalows worden met desinfecterende middelen gereinigd. Ook openbare ruimten en “handcontactpunten” zoals deurklinken, lichtschakelaars, hekwerk, pinautomaat, sleutels etc. worden regelmatig gedesinfecteerd. Ook ons bedlinnen wordt op professionele wijze gewassen.
Ik wil omboeken naar een latere datum, maar ik weet nu nog niet wanneer dit me zal uitkomen. Wat kan ik doen?
Dit is absoluut geen probleem. Weet u nog niet welke datum u het beste uitkomt? Kies dan een tijdelijke aankomstdatum in de toekomst en neem een maand voor die datum contact met ons op. Dan wijzigen wij uw boeking naar de aankomstdatum die u graag heeft, mits op dat moment het type bungalow van uw wens beschikbaar is.
Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil omboeken?
Natuurlijk zien wij het liefst dat uw vakantie de komende weken gewoon door kan gaan. Heeft u een vakantie geboekt met een aankomstdatum tot of op 1 juni? En wilt u deze verzetten? Neem dan contact op met ons boekingskantoor. Zij kijken samen met u naar de mogelijkheden.
Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil annuleren?
Wilt u uw vakantie annuleren? Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in onze algemene voorwaarden bij punt 5. Tip: Aan annuleren zijn kosten verbonden. Check eerst even de voorwaarden van uw annuleringsverzekering. Dan weet u of u recht heeft op een vergoeding.
Kan ik nog gebruik maken van de fietsverhuur?
U kunt nog steeds fietsen huren. Mocht u hier gebruik van willen maken neemt u dan even telefonisch contact met ons op. De parkbeheerder zet de fietsen voor u bij de bungalow klaar. Uiteraard nemen we ook hierbij voorzorgsmaatregelen met betrekking tot (hand)hygiëne.
Categorieën
Veelgestelde vragen
Coronavirus (COVID-19)
Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ja, Bospark De Eendracht is open. We begrijpen dat u met een gerust gevoel op vakantie wilt. Daar doen wij ons uiterste best voor. Uw vakantie kan nog steeds doorgaan. Voor een verblijf op ons park gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die u thuis opvolgt. Daarnaast nemen wij een aantal extra maatregelen.
Welke maatregelen nemen jullie als park om verspreiding te voorkomen?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Onze in- en uitcheck procedures zijn daarom aangepast.
Als kleinschalig park hechten we veel waarde aan persoonlijk contact met onze gasten. Alleen in deze periode doen we het iets anders voorheen. Uw welzijn en die van onze medewerkers staan voorop. Onze receptie is daarom tot nader order gesloten. Voor uw aankomst op ons park ontvangt u een email met alle benodigde praktische informatie. Dit om het incheckmoment zo kort en contactloos mogelijk te maken. Op het park wordt u op de parkeerplaats ontvangen. Wij houden hierbij de gepaste afstand van 1,5 meter aan. Onze parkbeheerder geeft u verdere instructies.
Onze receptie mag alleen worden geopend door onze parkbeheerder voor het uitvoeren van een pinbetaling. Op dat moment mogen niet meer dan twee gasten tegelijk de receptie betreden. Wij hebben ervoor gekozen om enkel nog pinbetalingen aan te nemen. Daarnaast vragen we gasten om zoveel mogelijk openstaande rekeningen vooraf, via overschrijving te betalen. En versturen we waar mogelijk betaalverzoeken om zo het contact tijdens het pinnen te kunnen vermijden.
Bij het uitchecken kunt u gebruik maken van brievenbus naast de ingang van de receptie voor het deponeren van uw bungalowsleutel. Al onze bungalows worden met desinfecterende middelen gereinigd. Ook openbare ruimten en “handcontactpunten” zoals deurklinken, lichtschakelaars, hekwerk, pinautomaat, sleutels etc. worden regelmatig gedesinfecteerd. Ook ons bedlinnen wordt op professionele wijze gewassen.
Ik wil omboeken naar een latere datum, maar ik weet nu nog niet wanneer dit me zal uitkomen. Wat kan ik doen?
Dit is absoluut geen probleem. Weet u nog niet welke datum u het beste uitkomt? Kies dan een tijdelijke aankomstdatum in de toekomst en neem een maand voor die datum contact met ons op. Dan wijzigen wij uw boeking naar de aankomstdatum die u graag heeft, mits op dat moment het type bungalow van uw wens beschikbaar is.
Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil omboeken?
Natuurlijk zien wij het liefst dat uw vakantie de komende weken gewoon door kan gaan. Heeft u een vakantie geboekt met een aankomstdatum tot of op 1 juni? En wilt u deze verzetten? Neem dan contact op met ons boekingskantoor. Zij kijken samen met u naar de mogelijkheden.
Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil annuleren?
Wilt u uw vakantie annuleren? Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in onze algemene voorwaarden bij punt 5. Tip: Aan annuleren zijn kosten verbonden. Check eerst even de voorwaarden van uw annuleringsverzekering. Dan weet u of u recht heeft op een vergoeding.
Kan ik nog gebruik maken van de fietsverhuur?
U kunt nog steeds fietsen huren. Mocht u hier gebruik van willen maken neemt u dan even telefonisch contact met ons op. De parkbeheerder zet de fietsen voor u bij de bungalow klaar. Uiteraard nemen we ook hierbij voorzorgsmaatregelen met betrekking tot (hand)hygiëne.
Staat je vraag er niet tussen?
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.